جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی برای حمایت از دولت کنار گذاشته شود و هر فردی که ذره‌ای ارادت به دین، انقلاب و کشور دارد، باید به میدان بیاید و از تمام استعدادها برای کمک به دولت بهره گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدیان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: انتصاب نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در این استان با تغییر و تحولاتی در فضای اجرایی کشور همراه شده است که این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استعفای آیت‌الله شاهچراغی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای فرموده‌اند «از خدمات و تلاش‌های موفق جنابعالی در طول خدمت طولانی ۴۲ ساله صمیمانه تشکر می‌کنم، امیدوارم خداوند متعال پاداش نیک به جنابعالی عنایت کند؛ توصیه جنابعالی به نصب امام جمعه جدید را می‌پذیریم و ان‌شاءالله انجام خواهد شد».

مسئول امور حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: لحن رهبر معظم انقلاب در این نامه بسیار زیبا، توأم با قدردانی و تشکر است که جایگاه والای آیت‌الله شاهچراغی را نشان می‌دهد و امیدواریم مجموعه خدمات وی که مظهر تقوا، بصیرت و پدر معنوی استان سمنان محسوب می‌شود؛ ذخیره آخرت باشد و از طرفی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نیز این انتصاب را تبریک می‌گوییم که در کنار چنین بزرگواری این مسؤولیت را می‌پذیرد.

وی به حضور ۶ دهه آیت‌الله شاهچراغی در عرصه انقلاب و ۴۲ سال سابقه امامت جمعه در استان سمنان و نمایندگی ولی‌فقیه در استان اشاره کرد و گفت: آیت‌الله شاهچراغی روحانی انقلابی و ساده‌زیستی است که همواره در کنار مردم و مسؤولان بود و کارنامه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشت و به حقیقت الگویی ویژه و نورانی برای همه ما است.

محمدیان سپس به قرائت حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: در حکم انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی از سوی رهبر معظم انقلاب بر توجه لازم به جوانان پرانگیزه و پراستعداد در شهرها و بخش‌های گوناگون استان سمنان و تبدیل نماز جمعه به کانونی برای اجتماع جوانان تأکید شده است.

مسئول امور حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: استان سمنان یکی از سرمایه‌های کشور هم در بُعد علمی و هم در بُعد تولید و صنعت محسوب می‌شود.

محمدیان بیان کرد: استان سمنان در بُعد انقلابی، فداکاری و جهاد از استان‌های درخشان کشور محسوب می‌شود که تقدیم سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس از این استان و پس از آن در دفاع از حرم شاهد و گواهی بر این سخنان است.

وی به ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی اشاره کرد و افزود: وی از فضلای بسیار خوب استان سمنان و از یادگاران دوران دفاع مقدس است و از لحاظ روحیه جهادی، خدمت و روحیه انقلابی از برجستگان این استان محسوب می‌شود و خدمتگزاری مخلص، مردمی و ساده‌زیست به جمع خدمتگزاران استان سمنان اضافه شده است.

محمدیان تأکید کرد: یکی از وظایف مهم مسؤولان و خدمتگزاران مردم در هر پست و جایگاهی توجه به محرومان و اقشار ضعیف و نیازمند جامعه است.

مسئول امور حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: ملت ایران محکم و مقاوم هستند که در راه قرآن، دین، اهل‌بیت (ع)، عزت و استقلال کشور هزینه داده‌اند و شایسته بهترین مدال‌های افتخار هستند؛ بنابراین ما مسؤولان باید تمام عمر خود را در راه خدمت به این مردم صرف کنیم.

محمدیان اظهار کرد: همه آن‌ها که در سنگر خدمت به مردم قرار دارند، باید سنگ صبور مردم باشند و همراهی با مردم در تمام صحنه‌های تلخ و شیرین را جزو رسالت‌های مهم خود بدانند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه و انتخاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور کشورمان گفت: همه ما در هر طیفی که قرار داریم، وظیفه انقلابی حساسی بر دوشمان است که باید با تمام توان کمک کنیم دولت جدید بار سنگین مسؤولیت را به مقصد برساند.

مسئول امور حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی برای حمایت از دولت کنار گذاشته شود و هر فردی که ذره‌ای ارادت به دین، انقلاب و کشور دارد، باید به میدان بیاید و از تمام استعدادها برای کمک به دولت بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    6 0
    این خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی فقط در زمان آقای رئیسی وجود دارد؟!
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    خطوط نه تنها موهوم نیستند که تفاوتی گاه به فاصله بین کفر و ایمان دارند . البته ممکن است گاه حکمتی از زبان منافقی درآید و بایستی استفاده کرد اما بکارگیری منافق و مرکب الجهل ...