شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر این که تا زنده هستم در خدمت مردم خواهم بود، گفت: همانگونه که قبلا گفتم، همراه و حامی حجت الاسلام مطیعی در حد توان بوده و از ایشان پشتیبانی خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله شاهچراغی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه استان سمنان، گفت: این ایام مبارک را به مقام معظم رهبری و مردم استان تبریک و تهنیت عرض میکنم.

وی افزود: مردم در این ایام خوشحال هستند و امیدوار هستند که ان شاءالله گره ها به دستان رئیس جمهور جدید باز شود.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: امام جمعه و نماینده جدید در استان، هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان است که جای تبریک و خوشحالی دارد.

وی گفت: تا زنده هستم، محبت های مقام معظم رهبری را فراموش نکرده و قدردان ایشان هستم و ابراز لطف معظم له بعد از استعفا، خستگی ۴۰ و چند ساله را از تن من بیرون کرد.

آیت الله شاهچراغی خاطر نشان کرد: ما، مردم استان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، خانواده معظم شهدا و بویژه مسئولان استان، از حضرت آقا، مقام معظم رهبری تشکر می کنیم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان گفت: نعمت وجودی حجت الاسلام مطیعی را نیز به مردم استان تبریک گفته و همانگونه که قبلا گفتم، همراه و حامی ایشان در حد توان بوده و از ایشان پشتیبانی خواهم کرد.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز در جای جای استان نیز تقاضا دارم همان محبتی که به بنده داشتند، به آقای مطیعی داشته و حامی ایشان باشند.

آیت الله شاهچراغی گفت: از استاندار محترم سمنان تشکر می کنم که در اوج شدت کرونا شرایط برگزاری این مجلس را فراهم کردند.

وی در پایان تصریح کرد: من تا زنده ام و نفس می کشم در خدمت مردم، مسئولان استان و خانواده معظم شهدا هستم و دعاگوی مردم استان خواهم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha