جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: بنده سالهای سال است که از ارادتمندان آیت الله شاهچراغی هستم و یاد، نام و حضور در فضای نورانی محضر ایشان همواره برای ما ارزشمند بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه کشور در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: این ایام را خدمت مردم شریف، ولایتمدار، مجاهد و عالم پرور استان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: برای ریاست محترم‌ جمهور و نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان صمیمانه آرزوی توفیق دارم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه کشور تصریح کرد: بنده سالهای سال است که از ارادتمندان آیت الله شاهچراغی هستم و یاد، نام و حضور در فضای نورانی محضر ایشان همواره برای ما ارزشمند بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: تواضع، صفا، معنویت و حقیقتا زلال بودن و صداقت ایشان حس بسیار خوبی برای مردم شریف استان داشته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه ‌جمعه کشور خاطر نشان کرد: به مردم استان، انتخابی که مقام معظم رهبری برای استان در مقام نمایندگی ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان داشتند تبریک و تهنیت می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: صفا، تواضع، سوابق جهادی و توانایی هایی که خداوند به جناب آقای مطیعی عطا کردند، ان شاءالله منشا خیر و برکت برای مردم استان خواهد بود.

وی افزود: نجابت، صفا و تیزهوشی جوانان استان سمنان در برابر چشمان ما است و برای آنان آرزوی بهروزی دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha