جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه

حوزه/ مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، کارگاه مجازی «پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،کارگاه مجازی «پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه» به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

گفتنی است: این کارگاه آموزشی بصورت مجازی (آفلاین) و با حضور اساتیدی از جمله هومان نارنجی ها «پزشک و درمانگر اعتیاد» و داود میرزایی مقدم «جامعه شناس و پژوهشگر حوزه اعتیاد»، از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می گردد.

از عناوین و سرفصل های این کارگاه آموزشی می توان به مبانی و جنبه های زیستی شناختی مصرف مواد، طبقه بندی انواع مواد و تبیین مواد مخدر و محرک پر مصرف (تریاک و گل)، عوارض و پیامدهای مصرف مواد، مبانی و اصول پیشگیری (استراتژی ها و اصول پیشگیری اولیه) و ایفای نقش مؤثری و فعال مبلغین و مبلغات به عنوان مراجع اجتماعی در امر پیشگیری اولیه از اعتیاد و سلامت اجتماعی پایدار، اشاره نمود.

همچنین در پایان نشست ها به منتخبین دوره جوایزی نقدی اهدای جوایز نقدی به ۲۱۰ نفر اعم از ۱۰ نفر اول به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان، ۵۰ نفر دوم به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵۰ نفر سوم هر نفر ۲۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست ها می توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ با مراجعه به آدرس اینترنتی el.balagh.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha