پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آماده باش طلاب جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام پرچم، گفت: آمادگی این را داریم باری دیگر با توانی مضاعف و به قیمت جان خود، تمام‌قد در کنار مدافعان سلامت خوزستان نقش‌آفرینی کنیم.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به شروع پیک جدید کرونا و افزایش آمار ابتلا وضعیت قرمز خوزستان، اظهارداشت: آمادگی این را داریم باری دیگر با توانی مضاعف و به قیمت جان خود، تمام‌قد در کنار مدافعان سلامت خوزستان نقش‌آفرینی کنیم.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز و ایجاد شرایط مقتضی با همکاری حوزه علمیه خوزستان مرحله چهارم اعزام طلاب جهادگر عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی را آغاز خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پرچم، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز با همکاری حوزه علمیه خوزستان در قالب سه مرحله بیش از ۶۰۰ طلبه جهادگر عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی اعزام شدند که بحمدالله مورد استقبال کادر درمان و بیماران قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی طلاب جهادگر در موضوع بحران آب، گفت: طلاب و روحانیون جهادگری که در ماجرای تنش آبی اخیر در زمینه آب‌رسانی به مردم مناطق محروم مشغول خدمت‌رسانی بودند، امروز جهت همیاری کادر درمان و خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی برای باری دیگر داوطلب حضور در بیمارستان‌ها هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha