پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: گزینه مقاومت تنها راه برای محافظت از کشور و حمایت از آن در برابر طمع ورزی های رژیم اسرائیل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای بر التزام همگی از هر طایفه و مذهب به آموزه های آسمانی دعوت کرد و گفت: تمامی رسالت های آسمانی به محبت، الفت، تکامل و همبستگی و دوری از افراطی گری دعوت می کنند، لذا انتظار می رود که همگی به همزیستی مشترک دعوت کرده و هرگونه دعوت به تعصب و مذهب گرایی را رد و محکوم کنیم.

مقاومت تنها راه برای محافظت از کشور در برابر طمع ورزی های رژیم اسرائیل

علمای لبنان ضمن دعوت به تسمک به گزینه مقاومت به عنوان تنها راه برای محافظت از کشور و حمایت از آن در برابر طمع ورزی های رژیم اسرائیل، گفتند: مقاومت تنها راه برای تکمیل آزادی سازی و بازگرداندن سرزمین های اشغالی مزارع کفر شبعا و تلال کفر شوبا و حمایت از ثروت های ملّی است.

تجمع علمای لبنان با تأکید بر مخالفت با بی طرفی، افزود: ما در قلب درگیری هستیم و وظیفه ما دفاع از خود با توانایی داخلی است، نه اینکه دست به دامن کشور های دیگر که به نفع اسرائیل تلاش می کنند، بشویم.

مخالفت با اندیشه افراطی و تمرکز بر گفتگو به عنوان تنها راه برای رسیدن به نقاط مشترک

تجمع علما به مخالفت با اندیشه افراطی و تمرکز بر گفتگو به عنوان تنها راه برای رسیدن به نقاط مشترک در جهت حمایت از کشور و استقلال آن دعوت کرد.

این تجمع اسلامی، علمای جهان اسلام را به هدایت مردم به سمت وحدت اسلامی و دوری از فتنه  و تمسک به اهداف دین حنیف و همچنین دعوت به وحدت ملّی برای حمایت از کشور، دعوت کرد و از آنان خواست برای مبارزه با اندیشه گمراه کننده تکفیری و بیان حقیقت دین اسلام اصیل محمدی به عنوان دینی که به محبت و دوستی دعوت می کند، وارد میدان عمل شوند.

تجمع علمای مسلمان با بیان اینکه اسلام دین رحمت، جانفشانی و محبت است و دین کشتار نیست، گفت: جهاد بر ما واجب است و ما از این طریق با کسانی که با ما می جنگند و تجاوز می کنند، مبارزه می کنیم و از اراده و استقلال خود حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha