پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ خبرنگار گاهی چنان در عرصه آگاهی بخشی و مبارزه با ظلمت؛ گوی سبقت را می رباید که همچون شهیدان صارمی، رهبر، خزائی و... همراه با والاترین مجاهدان، جان عزیز خویش را پیشکش درگاه حضرت دوست می نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام ریاست دانشگاه قم به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد میهن اسلامی، شهید محمود صارمی  است. ضمن تقدیم سلام  و درود به روان پاک این شهید عزیز و همه شهدای عرصه جهاد رسانه، این روز را که به پاس حرمت اصحاب رسانه و خبر به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است؛ به عموم خبرنگاران متعهد و پر تلاش ایران اسلامی صمیمانه تبریک عرض می کنم.
خبر؛ خون جاری در رگ های حیات اجتماعی هر جامعه است و خبرنگار می تواند نقش موثری را در سلامت و شادابی اجتماعی ایفاء نماید. 

خبرنگاری ترجمان رویداد هایی است که هر چند شنیدن و خواندن آن ها از پنجره رسانه برای مخاطب آسان است اما در بسیاری موارد برای خبرنگار با مرارت هایی همراه است. 

خبرنگار گاهی چنان در عرصه آگاهی بخشی و مبارزه با ظلمت؛ گوی سبقت را می رباید که همچون شهیدان صارمی، رهبر، خزائی و... همراه با والاترین مجاهدان، جان عزیز خویش را پیشکش درگاه حضرت دوست می نماید.

امروز هم خبرنگاران متعهد و صادق در سراسر جهان از سویی باید با قلم های متحد، نقاب از چهره استکبار بردارند و با سلاح قلم به مصاف ناعدالتی ها و ظلم طاغوت ها و جریان تحریف بروند و هم با انتشار اخبار معتبر و  انگیزه بخش، به جوامع بشری، انرژی حرکت در مسیر حق را هدیه نمایند.

در شرایط روی کار آمدن دولت جدید که بار سنگینی را بر دوش دارد، همراهی مسئولانه اصحاب رسانه در راستای انتشار واقعیت های امید آفرین، انعکاس صدای مردم در اقصی نقاط کشور و مبارزه با سیاه نمایی های از بین برنده امید و نشاط جامعه، بی تردید خدمتی بزرگ به آینده کشور خواهد بود.   

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد همه شهدای عرصه اطلاع رسانی و همه خبرنگاران که در مسیر مبارزه با ویروس کرونا جان خود را از دست دادند؛ مراتب قدر شناسی خود را از عموم خبرنگاران، خبرنگاران عزیز استان قم و به ویژه خبرنگاران عرصه آموزش و فرهنگ تقدیم داشته و برای ایشان از درگاه الهی بهترین توفیقات و سعادتمندی را مسالت می کنم.

عسکر دیرباز
رییس دانشگاه قم

روابط عمومی دانشگاه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha