شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اوقاف بویراحمد

حوزه/ حجت الاسلام نصیرالاسلامی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی، پویش «هر منزل یک بیرق امام حسین(ع)»، پویش «لبیک یا حسین(ع)» در شب اول محرم و پویش سراسری «هر خانه یک حسینیه» خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، اظهارکرد: سوگواره بصیرت عاشورایی دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با چهار هدف تببین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و بهره مندی از آنها برای جامعه امروز، استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم متناسب با وضعیت هر شهرستان، اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین علیه السلام و عدالت در حمایت از هیأت مذهبی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بر اساس هر کدام از وضعیت های آبی، زرد، نارنجی و قرمز برگزار می شود.

نصیرالاسلامی اظهار کرد: تعویض پرچم بقاع متبرکه با بیرق عزای سید الشهدا علیه السلام، ویژه برنامه شیرخواراگان حسینی، برنامه احلی من العسل و ویژه برنامه های روز تاسوعا و عاشورا بصورت ویژه در این دهه برگزار می شود.

وی افزود: پویش «هر منزل یک بیرق امام حسین علیه السلام»، پویش «لبیک یا حسین(ع)» در شب اول محرم و پویش سراسری «هر خانه یک حسینیه» در این دهه انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha