پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبرنگار

فرماندار آران و بیدگل، روز خبرنگار را روز بزرگداشت صاحبان قلم دانست و گفت: خبرنگاران با الهام از این که «دانستن حق مردم است» در تقویت امیدآفرینی، نشاط و تحرک اجتماعی‌ نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه در کاشان، اسماعیل بایبوردی، عصر روز یکشنبه همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل گفت: اصحاب رسانه با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان را هموار کردند و با رعایت اصل امانتداری و نقد منصفانه در بهبود شاخص‌های متوازن توسعه‌ای این منطقه گام‌های مهم و موثری برداشته و بر می‌دارند.
وی، روز خبرنگار را روز بزرگداشت صاحبان قلم دانست و افزود: خبرنگاران با الهام از این که «دانستن حق مردم است» در تقویت امیدآفرینی، نشاط و تحرک اجتماعی‌ نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، نقش‌آفرینی خبرنگاران در شرایط بحرانی و آگاهی‌بخشی به مردم در دوران حساس کرونایی را مطلوب ارزیابی کرد.
فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: مشارکت ۷۰ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مرهون تلاش خبرنگاران بود که جای تقدیر دارد.
بایبوردی، حرفه خبرنگاری را جزو مشاغل سخت، اما شیرین و پیشران توسعه‌ای دانست و گفت: شهرستان آران و بیدگل برای ادامه حرکت شتاب‌زا در مسیر توسعه پایدار و دستیابی به پیشرفت روزافزون در کنار دانشگاهیان، صنعتگران، کارآفرینان و مسئولان، به همراهی حداکثری و نقش‌آفرینی و تلاش خبرنگاران نیازمند است.
وی خاطرنشان کرد: تعامل سازنده و مساعی ماندگار اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی اعم از عکاسان، تصویربرداران، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی آران و بیدگل جای قدردانی و تقدیر فراوان دارد.
در پایان مراسم از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و دیگر خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha