پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار شهردار اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ضمن هشدار نسبت به رفع مشکلات آب‌گرفتگی پیش‌رو، با بیان اینکه زیرساخت‌های اهواز به‌شدت دچار آسیب است، گفت: پشت میز نشستن شهردار معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علیرضا عالی‌پور، سرپرست شهرداری اهواز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که کار بزرگ پاداش بزرگ دارد، اظهارداشت: کار در استانی پر زحمت مثل خوزستان با مرکزیت اهواز دارای پاداش بیشتر است‌.

وی با بیان این‌که اهواز مطابق با چارچوب رشد نکرده و زیر ساخت‌ها به‌شدت دچار آسیب است، عنوان کرد: اگر از اول با ضابطه رشد می‌کرد دچار مشکل نبود.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که پشت میز نشستن شهردار معنا ندارد، ادامه داد: شهردار به گونه‌ای نباشد که اهالی به او مشکلات را برسانند حداقل اینکه خودش پای میدان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: شهرداری مناطق اشراف کامل بر محلات داشته باشند و مأموران پاکبان نیز گزارش‌های لازم و کاستی‌ها را به مناطق ارجاع دهند از این جهت دیگر نیازی به گزارش مردمی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد به اهمیت حضور مسئولان امر در کف میدان اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که در اهواز انجام شده از جمله مناطق محروم و میدان دانشگاه شهید چمران هرکسی آمده باید ادامه داد.

وی تأکید کرد: همان مقدار که در مناطق مرکز شهر و مرفه کار می‌شود در مناطق محروم نیز سرمایه‌گذاری شود. اگر مشکل آب‌گرفتگی پیگیری نشود سه ماه دیگر مجدد بر روی آنتن هستیم، نشستی برگزار و تقسیم‌کار صورت گیرد. بخشی از مشکل حل و باقی‌مانده احصا شده که باید حل شود.

امام جمعه اهواز به اهمیت برقراری دیدار مردمی شهرداران و مسئولان شهرداری اشاره و اظهارداشت: مردم وقتی مراجعه می‌کنند نباید با درب‌های بسته مواجه شوند، سعی کنیم الگوی رفتاری اهل‌بیت(ع) باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان با توصیه به اقامه نماز اول وقت، بیان کرد: شهرداران ابتدا خود در نماز حاضر شوند و بعد دیگر کارمندان و کارگران را دعوت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha