جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بالصور/ مراسم تنفيذ الحكم للدورة الثالثة عشرة لرئاسة الجمهورية الإسلامية في إيران

حوزه/ امید است با نصب العین قرار دادن مطالبات اساسی رهبری معظم انقلاب اسلامی در رفع مشکلات و نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم با همت و حرکت جهادی عقب افتادگی ها را جبران نموده و با گام های سازنده، آینده روشنی را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای، ضمن تقدیر از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب مردم، بر نصب العین قرار دادن مطالبات اساسی رهبری معظم انقلاب اسلامی در رفع مشکلات و نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد که متن آن بدین شرح است:

     

بسم الله الرحمن الرحیم
محَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم
بحمدالله و به فضل الهی مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اسلامی ایران با وزانت بی نظیر در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی و در محضر شکوهمند رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جمع سران و مسئولان لشکری وکشوری، نهادهای انقلاب اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ... برگزار شد.
آنچه موجب مباهات بیشتر آحاد ملت فهیم ایران اسلامی گردید، صلابت و هیمنه دشمن شکن این جلسه بیاد ماندنی است.
انتقال مسئولیت از مسئولی به مسئول دیگر در جمهوری اسلامی که با انتخاب ملت رقم می خورد و آرای مردم مورد تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی و عالیترین مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار می گیرد، جلوه ممتازی از مردم سالاری دینی در عصر کنونی است که برای ده ها و بیش از چهل سال تکرار می شود.
ضمن تقدیر و تشکر از رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، آغاز فعالیت خادم الرضا(ع) و خادم الجمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و دولت خدمت‌گزار مردمی و قوی را تبریک گفته و برای موفقیت سید محرومان و دولت منتخبش آرزوی موفقیت و پیروزی می نمائیم.
امید است با نصب العین قرار دادن مطالبات اساسی رهبری معظم انقلاب اسلامی در رفع مشکلات و نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم با همت و حرکت جهادی عقب افتادگی ها را جبران نموده و با گام های سازنده، آینده روشنی را رقم بزنند.

      

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha