پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از سیاه‌نمایی ها گلایه کرد و گفت: در گوشه گوشه استان خدمات ارزشمند و پیشرفت‌ها دیده می‌شود و مردم هم قدردان نظام جمهوری اسلامی هستند، البته مشکلاتی هم وجود دارد، اما پیشرفت ها بیش از مشکلات دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در نشستی با استاندار و معاونین به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: کار در نظام اسلامی عبادت است و نظام در تلاش است تا مشکلات مردم بر اساس الگوی اسلامی برطرف شود.

وی گفت: دشمنان و بدخواهان این‌گونه القا می‌کنند که دین نمی‌تواند جامعه بشری را در ابعاد مختلف مدیریت کند، اما نظام اسلامی راه سعادت دنیا و آخرت را می‌داند امروز در رأس حاکمیت ولایت فقیه قرار دارد که ادامه حرکت انبیاست.

حسینی افزود: دشمنان زیادی به دنبال زمین زدن انقلاب هستند و برای این کار توطئه‌های سنگینی مثل جنگ و تحریم و ترور چیده شد که در این شرایط خدمت به نظام و مردم ثواب کار را بیشتر می‌کند.

امام جمعه یاسوج گفت: آنها در دوره‌ای ۷۲ تن از نیروهای انقلاب را به شهادت رساندند و بعد هم رجایی و باهنر، اما با همه این کارها و ترورها نظام جمهوری اسلامی زمین‌گیر نشد و با همه این مشکلات تلاش های ارزشمندی صورت گرفت و دشمنان نظام ضعیف تر شدند که در راس آنها آمریکای خبیث است و در آخرین مورد از افغانستان فرار کرد.

حسینی ادامه داد: در گوشه گوشه استان خدمات ارزشمند و پیشرفت‌ها دیده می‌شود و مردم هم قدردان نظام جمهوری اسلامی هستند، البته مشکلاتی هم وجود دارد، اما پیشرفت ها بیش از مشکلات دیده می‌شود.

وی افزود: در استان زیرساخت‌هایی شکل گرفته و طرح‌هایی آماده شده که اگر به سرانجام برسند وضعیت دگرگون می شود.

حسینی گفت: باید مردم را امیدوار کرد؛ همه مواهب و شرایط برای پیشرفت استان وجود دارد گاهی نقدهای غیرمنصفانه هم دیده می شود و بعضی از افراد به دنبال تبلیغ خود هستند و وضعیت استان را بسیار بد جلوه می‌دهند، گاهی هم برخی رسانه ها طور دیگری از استان می‌گویند که انگار نظام هیچ کاری نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha