پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
169028235.jpg

حوزه/ دکتر عین‌اللهی، راه‌اندازی مرکز نمونه‌گیری کرونا از سوی قرارگاه جهادی شهید فرجوانی را یک اقدام بسیار خوب جهادی دانست و گفت: متأسفانه آن‌قدر فضاسازی بد صورت می‌گیرد که مردم تصور می‌کنند اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر بهرام عین‌اللهی، امروز که به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی وارد خوزستان شده بود، از مرکز نمونه‌گیری شهید فرجوانی اهواز بازدید کرد.

وی، راه‌اندازی مرکز نمونه‌گیری از سوی این قرارگاه جهادی را یک اقدام بسیار خوب جهادی دانست و گفت: این حرکت در مبارزه با بحران کرونا و شناسایی بیماران مفید است.

عین‌اللهی بیان کرد: کرونا در خوزستان شایع است و مردم با مشکل روبه‌رو هستند که گروه‌های جهادی احساس تکلیف کرده و این‌گونه مراکز را راه‌اندازی کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با راه‌اندازی این مرکز دیگر شاهد صف طولانی برای تست پی سی آر نیستیم و انجام تست کرونا به‌خوبی و با سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد: آن‌گونه که شنیدیم پیش از این مردم در مراکز بهداشت اهواز تا حدی سرگردان بودند که با راه‌اندازی این مرکز مشکلات مردم تا حدی برطرف می‌شود.

عین‌اللهی گفت: روزانه خانواده‌های بسیاری ناشی از شیوع کرونا عزادار می‌شوند و شرایط به‌گونه‌ای است که شاهد یک فاجعه ملی هستیم. امیدوارم بتوانیم هرچه سریع‌تر این بیماری را کنترل کنیم.

وی افزود: ما در این شرایط باید روی پای خود بایستیم و نباید امیدی به دیگران داشته باشیم چراکه آن‌ها از افزایش آمار بیماری ما خوشحال می‌شوند. این‌که گروه‌های جهادی وارد صحنه شدند و احساس تکلیف کردند جای تشکر دارد.

وزیر بهداشت خطاب به مسئولان این مرکز بیان کرد: حرکت شما انقلابی است و شما می‌توانید در کل کشور الگوساز باشید. ما باید با عمل خود، جهادی بودن را نشان دهیم و مهم‌تر اینکه باید کارهای خود را منعکس کنیم؛ چراکه متأسفانه آن‌قدر فضاسازی بد صورت می‌گیرد که مردم تصور می‌کنند اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: ما متأسفانه در کارهای هنری ضعیف هستیم؛ لذا انتظار داریم که در کنار اقدامات خود به جنبه رسانه‌ای کار توجه داشته باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جعفر IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    باتشکر وسپاس فراوان از زحمات بی دریغ مردم خوزستان وبل خصوص حوزه علمیه آرزوی موفقیت وسلامتی برای همه مردم ایران از خداوند منان میطلبم