سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس طی حکمی، حجت الاسلام عبدالرزلق دسترنج را به عنوان مسئول مدرسه سفیران هدایت جنت شهر منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس طی حکمی، حجت الاسلام عبدالرزاق دسترنج امام جمعه جنت شهر را به عنوان مسئول مدرسه سفیران هدایت این شهر انتخاب کرد.

در این حکم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام جمعه محترم جنت شهر جناب حجت الاسلام آقای عبد الرزاق دسترنج «دام عزه»

سلام علیکم

ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و عرض تبریک به مناسبت انتساب جنابعالی به امامت جمعه جنت شهر داراب، شما را که نسبت به امور طلاب دغدغه مندید و بحمدالله آراسته به محاسن اخلاقی هستید به عنوان مسئول این مدرسه منصوب می کنم.

اگر چه مدیریت اجرایی مدرسه مطابق با آئین نامه ها و قوانین مرکز مدیریت حوزه های علمیه بر عهده مدیر محترم مدرسه است اما نظارت و حمایت های مادی و معنوی جنابعالی از این مدرسه مبارکه با استفاده از ظرفیت مسئولان بخش و شهرستان و نیز هیأت امنای محترم مدرسه و همچنین همیاری روحانیون بااخلاص و مردم متدین وخیراندیش جنت شهر این مدرسه را بیش از گذشته در مسیر رشد و بالندگی طلاب علوم دینی و ترویج معارف اسلامی قرار خواهد داد.

در اینجا لازم است از خدمات جناب حجت الاسلام آقای خسروی دام عزه که در طول دوران امامت جمعه حامی این مدرسه بودند خالصانه قدردانی نمایم .

مستدعی است پس از ابلاغ این حکم، مدرسه علمیه امیرالمؤمنین علیه السلام جنت شهر و متعلقات آن تحویل جنابعالی می باشد تا در راستای حفظ مصالح حوزه علمیه و طلاب و اساتید عزیز اقدامات و تدابیر لازم را زیر نظر مدیریت حوزه علمیه استان مبذول فرمائید.

توفیقات شما، مدیر، کارکنان و اساتید محترم مدرسه را در این مسؤولیت خطیر از خداوند سبحان مسألت دارم.

مدیر حوزه علمیه استان فارس

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha