جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ترتیل خوانی قرآن بانوان

حوزه/ مسئول واحد آموزش‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت از ثبت‌نام ۵۰ فراگیر بین‌المللی از ۹ کشور برای شرکت در دوره‌های مجازی آموزش قرآن و معارف خبرداد و گفت: در بخش آموزش‌های مجازی ۹۳۰ فراگیر از نقاط مختلف کشور درحال سپری کردن دوره‌های آموزشی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی حبیبی طی با اشاره به اینکه واحد آموزش مجازی یکی از بخش‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) است که فراگیران و قرآن‌آموزان با عضویت در این بخش می‌توانند به صورت مجازی در برنامه‌های آموزش قرآن و معارف شرکت کنند، اظهار کرد: در سال جاری در مجموع ۹۳۰ فراگیر از نقاط مختلف کشور در بخش‌های مختلف واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کرده‌اند و در حال دریافت آموزش‌های قرآنی و معارفی هستند.

وی افزود: در حوزه آموزش آنلاین ۴۹ دوره در رشته‌های صحت قرائت، تجوید، حفظ قرآن کریم، معارف قرآنی، معارف حدیثی، معارف اخلاقی و تربیتی، معارف اعتقادی، صوت و لحن و مداحی در سال جاری برای ثبت‌نام علاقه‌مندان روی سایت قرار گرفته که از میان این دوره‌ها، ۲۳ دوره آغاز شده و در حال برگزاری است.

مسئول واحد آموزش‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) افزود: امسال برای دریافت آنلاین آموزش‌های قرآنی و معارفی ۳۳۰ نفر ثبت‌نام‌ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بخش تلفنی و دوره‌های حفظ و تثبیت قرآن در سال جاری تا کنون ۲۷۶ فراگیر ثبت‌نام کرده‌اند و در حال دریافت آموزش و پشتیبانی به صورت یک، دو و سه روز در هفته به انتخاب خود هستند که پشتیبانی از این فراگیران را اساتید مرکز قرآن و حدیث در رشته حفظ برعهده دارند.

مسئول واحد آموزش‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث ادامه داد: در بخش آفلاین در سال جاری تا کنون ۱۶۷ فراگیر در رشته‌های صحت قرائت نماز، روخوانی و تجوید قرآن، حفظ قرآن، احکام، عقاید، تفسیر سوره انسان و حضرت معصومه شناسی ثبت‌نام و با تماشای ویدئوهای تدریس اساتید، خدمات آموزشی را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بخش آفلاین از تدریس اساتیدی از جمله آیت‌الله سعیدی و حجج‌اسلام و المسلمین قرائتی، فلاح زاده، محمدی و قاسمی استفاده شده است.

حبیبی با بیان اینکه در بخش آموزش مطالعاتی تا پایان مردادماه ۱۵۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام‌کنندگان در این بخش با مطالعه خودخوان متون آموزشی در آزمون‌های واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث شرکت کرده و در صورت قبولی می‌توانند گواهینامه پایان دوره را از مرکز قرآن و حدیث دریافت کنند.

وی افزود: در بخش بین‌الملل تاکنون ۵۰ نفر از نقاط مختلف جهان تقاضای شرکت در دوره‌های قرآنی و معارفی را داشته‌اند که تاکنون برای این متقاضیان ۶ دوره آغاز شده که در حال برگزاری است.

حبیبی ادامه داد: مرکز قرآن و حدیث در حوزه بین‌الملل از کشورهای هند، پاکستان، مالزی، فیلیپین، انگلستان، کانادا، امریکا، تانزانیا و استرالیا فراگیرانی را ثبت‌نام کرده که در حال حاضر در دوره‌های قرآنی و معارفی درحال آموزش هستند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های مجازی می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث و بخش آموزش مجازی مراجعه کرده یا برای اطلاع از دوره‌ها با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۷-۰۲۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha