پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تفاهمنامه

نماینده دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد از همکاری دفتر این مرجع تقلید و سپاه عشایر استان و شهرستان مارگون برای حل چالش های آب شرب منطقه «آب تاگ» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، نماینده دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این دفتر با سپاه عشایر استان به منظور رفع چالش‌ها و معضلات حوزه آب شرب منطقه «آب تاگ» شهرستان مارگون خبر داد.

حجت‌الاسلام مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج، با تشریح وضعیت نامناسب آب شرب روستای آبدار شهرستان مارگون اظهار کرد: بعد از بازدیدهای میدانی که به همراه مسئولان استانی در دهه ولایت و امامت از منطقه آب تاگ شهرستان مارگون داشتیم به عینه مشاهده کردیم که به هیچ وجه وضعیت خوبی در تامین آب شرب ندارند.

وی در ادامه در خصوص کمک به رفع این مشکل افزود: پس از بررسی و ارائه گزارش ها و مستندات به دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی، موافقت دفتر معظم‌له برای پرداخت هزینه احداث یک واحد منبع آب برای منطقه آب تاگ صورت گرفت.

مظفر گفت: بر همین اساس و با توافق‌نامه‌ای که بین سپاه عشایر استان و سپاه عشایر مارگون و دفتر آیت‌الله العظمی وحید منعقد شده؛ این منبع آب که جوابگوی تامین آب شرب تعداد ۱۵۰ خانوار روستای آب تاگ خواهد بود، ظرف مدت ۳۰ روز ساخته و در اختیار مردم شریف این روستا قرار گیرد.

تامین آب آشامیدنی ۱۵۰ خانوار محروم «آب تاگ» با کمک دفتر یک مرجع تقلید

وی با بیان اینکه چنین کمک‌هایی موجب ماندگاری مردم روستاها و عدم حضور آن‌ها در شهرها و حاشیه‌نشینی می‌شود، یادآور شد: با چنین اقداماتی هم از حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌شود، هم تولید در روستا راکد نمی‌شود و از سوی دیگر قدمی در راه رفع محرومیت‌زدایی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha