جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 975789
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
انتصاب در خراسان

حوزه/ حجج اسلام تابعی، عیسی نژاد و سالاری مکی به ترتیب به عنوان مشاور و نماینده مدیر حوزه علمیه خراسان در امور ارتباطات و تعاملات حوزوی، مشاور رسانه ای و مسئول دفتر دانش آموختگان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در احکام جداگانه ای حجج اسلام محمدعلی تابعی را به سمت  مشاور و نماینده مدیر حوزه علمیه خراسان در امور ارتباطات و تعاملات حوزوی، سید محمد عیسی نژاد را به عنوان مشاور رسانه ای و حجت سالاری مکی را به عنوان مسئول دفتر دانش آموختگان این حوزه از منصوب کرد.

وی در احکام یادشده که توسط حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی قرائت شد، با بیان اینکه حوزه علمیه خراسان از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهدپرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید، آورده است: صیانت و حفظ این میراث گرانبها نیازمند تلاشی مضاعف و شکوفایی آن، به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این احکام ابراز امیدواری کرده است که با استمداد از حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با عمل در چارچوب شرح وظایف تعیین شده، خدمات شایسته ای رقم بخورد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی، مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان در جلسه معارفه مشاور جدید رسانه ای، مشاور و نماینده مدیر این حوزه در امور ارتباطات و تعاملات حوزوی و مسئول دفتر دانش آموختگان با اشاره به فعالیت های بزرگی که در حوزه علمیه خراسان انجام می‌شود، گفت: به همین علت، اطلاع رسانی بیشتر و بهترِ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ابراز کرد: باید رسانه حوزه علمیه خراسان تقویت شود که در همین زمینه حجت الاسلام و المسلمین عیسی نژاد با سابقه فعالیت های متعدد، به عنوان مشاور رسانه ای این حوزه منصوب شد.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان همچنین امور ارتباط با نهادهای مختلف را مسئله ضروری دیگر خواند که با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین تابعی، به عنوان مشاور و نماینده مدیر حوزه علمیه خراسان در امور ارتباطات و تعاملات حوزوی برنامه ریزی لازم انجام و اموربه نحو شایسته تر و قوی تری، پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام کاظمی به مسئله دانش آموختگان به عنوان یکی از دغدغه ها و الزامات اشاره و خاطر نشان کرد: در همین راستا برای برنامه ریزی بهتر و ساماندهی به امور طلابی که فصول تحصیلی خود را به پایان رسانده اند، حجت الاسلام و المسلمین سالاری مکی به سمت مسئول دفتر دانش آموختگان این حوزه منصوب گردید.
گفتنی است،

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha