شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: در شرایط کنونی مشکلات معیشتی، تورم و گرانی از ویروس کرونا خطرناک تر است و تاثیرات آن بر جامعه و افکار عمومی بسیار پررنگ تر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در شرایط کنونی باید اذعان کرد که مشکلات معیشتی، تورم و گرانی از ویروس کرونا خطرناک تر است، بنابراین از دولت درخواست داریم که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را در رأس امور قرار دهد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کلامی می فرمایند که «فلسفه وجود مسئولان، خدمت به مردم است» این سخن معظم له باید برای همه مسئولان و دولتمردان فصل الخطاب قرار بگیرد و تمام همت خود را برای خدمت به مردم و کشور به کار بگیرند.

ماموستا رستمی ادامه داد: فرصتی برای تاخیر در انجام کارهای اقتصادی و علمی در کشور نیست و شایسته سالاری و خدمت به مردم با پشت میز نشینی و دورکاری هرگز محقق نخواهد شد.

امام جمعه سنندج افزود: خوشبختانه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دو سفر استانی به خوزستان و سیستان و بلوچستان نشان دادند که از روحیه ای انقلابی و مردمی برخوردار هستند که این موضوع می تواند سهم بزرگی در حل مشکلات کشور داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تسلیت جان باختن 16 نفر از مردم کردستان در حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در مسیر پالنگان ـ کامیاران، گفت: امیدواریم که دیگر در استان کردستان و سایر نقاط کشور شاهد اینگونه حوادث تلخ برای مردم نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha