جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست خزعلی و مرکز آموزش مجازی حوزه خراسان

حوزه/ دومین جلسه هم‌اندیشی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مدیر مرکز آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دومین جلسه هم اندیشی دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و توکلی معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی با محبوبه زلفی زاده مدیر و سلطانی، معاون آموزشی مرکز آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان، درباره ارتقا سطح تعاملات علمی و توسعه ارتباطات و تعاملات حوزوی در بخش تولید محتوای مجازی انجام شد.

خزعلی در این جلسه نقش هم‌افزایی نهادهای حوزوی مانند پردیس خواهران و مرکز آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان را در ارتقا سطح علمی فعالیت‌ها، مهم و تأثیرگذار دانست.

زلفی زاده نیز در این دیدار عنوان کرد: در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه و به منظور تقویت بنیاد خانواده در گام دوم انقلاب و با توجه به مصوبه شورای عالی این حوزه، آموزش مجازی یکی از دغدغه‌ها و الزامات آموزشی در حوزه علمیه خراسان مطرح شد.

مدیر مرکز آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان، افزود: در بازدید اخیر مدیر حوزه علمیه خراسان از این مرکز، بر گسترش بین‌المللی و فرا منطقه‌ای آموزش مجازی تأکید شد.

وی در پایان به تبیین سابقه فعالیت‌های آموزش مجازی و نحوه تولید محتوای آموزشی با روش نوین ارائه دروس پرداخت و گفت: به لطف خداوند، مرکز آموزش مجازی تاکنون گامی مؤثر در برنامه‌ریزی بهتر و ساماندهی به جهت تسهیل و گسترش معارف ناب علوی در خراسان، برداشته است.

گفتنی است، جلسه نخست این هم اندیشی در دفتر خانم دکتر خزعلی در دانشگاه رضوی تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد و طبق تفاهم اولیه، روند انجام تولید محتوای علمی پردیس خواهران توسط مرکز آموزش مجازی حوزه علمیه خراسان، پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha