جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیسی نژاد

حوزه/ مشاور رسانه ای حوزه علمیه خراسان گفت: کارهای موفق حوزه می بایست با نگاه رسانه ای تعمیق یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید محمد عیسی نژاد در نشست کارکنان بخش رسانه این حوزه که به منظور ارائه گزارش، تبیین برنامه ها و تکریم حجت الاسلام محمدی، مشاور سابق رسانه ای برگزار شد، با اشاره به فعالیت های خوب گذشته، ابراز کرد: کارهای موفق این حوزه می بایست با نگاه رسانه ای تعمیق یابد.

وی با بیان اینکه باید نگاه مان به رسانه تغییر یابد و به نوآوری، خلاقیت و فکر جدید رسید و رویکردهای نوین را فهمید، اظهار کرد: اثرگذاری در فضای عمومی بسیار مهم است و باید نسبت به آن از رسانه های جمعی، صدا و سیما و عرصه مجازی بهره برد.

مشاور رسانه ای حوزه علمیه خراسان بر تعامل و ارتباط میان حوزه با نهادها و اقشار مردم تاکید و خاطر نشان کرد: پذیرش و اقناع منطقی و معقول از سوی هر کدام از بخش های گفته شده، موجب می گردد که کارهای رسانه ای و اطلاع رسانی در ادامه اعتماد و اقبال به حوزه علمیه بیش از پیش انجام شود.

وی افزود: حوزه علمیه خراسان از ظرفیت خوبی با توجه به حضور علما، اساتید و طلاب و اجرای فعالیت های تحولی برخوردار است و می تواند به عنوان یک منبع مهم در عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی دینی و حوزوی به ایفای نقش بپردازد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمدعلی محمدی، مشاور سابق رسانه ای حوزه علمیه خراسان با اشاره به اقداماتی که در یکسال اخیر در ارتباط با زیرساخت های رسانه ای و پیگیری امور اطلاع رسانی انجام شده است، فعالیت های این حوزه را جهادی و مخلصانه خواند.

وی گزارشی از کارهای رسانه ای انجام شده نیز ارائه داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha