جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش

حوزه/ به همت اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پویش مجازی سرباز حسینم برای دومین سال برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش مجازی "سرباز حسینم" همزمان با شیوع ویروس کرونا با دعوت از کودکان و نوجوانان برای ارسال مداحی، دابسمش(لب خوانی) مداحی، نقاشی با موضوع محرم و عزاداری و همچنین عکس های دردانه های حسینی در مراسم عزاداری فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف این پویش زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و امام حسین علیه السلام برای کودکان و نوجوانان است و در سال گذشته این پویش به خوبی در بین خانواده ها دست به دست شد و محتوای زیادی برای این پویش ارسال شده است.

امسال با محدود شدن قالب های ارسال محتوای این پویش در بخش عکس و نقاشی فعال است و خانواده ها می توانند از سیاه پوشان منزل گرفته تا پوشش و دکور و پخش نذری و… و همچنین ترغیب کودکان و نوجوانان به کشیدن نقاشی از داستان های مرتبط با اهل بیت علیهم السلام، فرزندان خود در این پویش شرکت بدهند.

پویش مجازی "سرباز حسینم" در محرم سال ۱۴۰۰ تا به حال روزانه بیش از ۱۰۰ محتوا اعم از عکس و نقاشی ارسالی مخاطبین درمحیط های پویش  قرار گرفته است.

دست اندرکاران پویش در نظر دارند تا با شناسایی افراد خلاق و معرفی آن ها به بخش های ویژه، تلاش خود را بالا بردن سطح فعالیتی آن ها انجام داده و ان شاءالله نیروهای خوبی را برای آینده تربیت نمایند.

محیط های انتشار محتوای ارسالی به پویش سرباز حسینم، بدین شرح است: در پیام رسان ایتا به نشانی  https://eitaa.com/sarbaze_hoseinam و در فضای اینستاگرام به آدرس instagram.com/sarbaze_hoseinam و در تلگرام با نشانی https://t.me/sarbaze_hoseinam

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha