پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسئول گروه های جهادی مدرسه سفیران هدایت بیجار

حوزه/ مسئول گروه های جهادی مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه کار در گروه های جهادی به مثابه جهاد فی سبیل الله است، بیان داشت: کسانی که در گروه های جهادی با اخلاص و نیت و قرب الی الله کار می کنند، اجری بزرگ هم در دنیا و هم در آخرت در نزد پروردگار خویش خواهند داشت.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: تجربه نشان داده است که هر زمان کاری با خلوص نیت آغاز شود سرانجام و فرجام آن خوب و مثمرثمر خواهد بود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار ادامه داد: بنابراین تشکیل گروه های جهادی در هر برهه از زمان و نیز در هر مکان می تواند خروجی و راندمان بسیار بالایی به دنبال داشته باشد و تجربه این مهم را به ما ثابت کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با تشکیل گروه های جهادی طلاب در سطح کشور به ویژه در کردستان و نیز در مدرسه سفیران هدایت بیجار شاهد انجام کارهای بسیار بزرگ و عام المنفعه ای بوده ایم لذا امید است که همواره این گروه های جهادی فعالیت های خود را با تمام قوت ادامه دهند و زمینه ساز از بین رفتن مشکلات در منطقه شوند.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه کار در گروه های جهادی به مثابه جهاد فی سبیل الله است، بیان داشت: کسانی که در گروه های جهادی با اخلاص و نیت و قرب الی الله کار می کنند، اجری بزرگ هم در دنیا و هم در آخرت در نزد پروردگار خویش خواهند داشت.

مسئول گروه های جهادی مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور به ویژه استان کردستان و شهرستان بیجار گروه های جهادی طلاب این مدرسه در کنار سایر داوطلبان به مقابله با این اپیدمی برخاستند و کارهای بزرگی در این زمینه انجام دادند که قابل ارج و تجلیل می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha