جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 977516
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
مرکز مدیریت

حوزه/ مهلت ثبت نام دروس عمومی و تخصصی فصل پاییز مدرسه تبلیغ در راستای توسعه بهره‌مندی بانوان طلبه و مبلّغ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت نام دروس عمومی و دروس تخصصی فصل پاییز مدرسه تبلیغ ویژه بانوان طلبه و مبلغ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

بر اساس این گزارش: شروع دوره از آغاز مهر ماه صورت خواهد گرفت و دروس آموزشی به صورت مجازی و ارتباط مداوم با اساتید با ارائه تمرین و کارورزی آموزش داده می‌شود و رتبه‌های برتر در ترم نخست طی ترم‌ آینده از تخفیف صد در صدی بهره‌مندخواهند شد.

دروس عمومی این دوره شامل روانشناسی زن، روانشناسی و تبلیغ، جامعه‌شناسی و تبلیغ، انسان شناسی و تبلیغ، نقش اجتماعی زنان، سنت‌ها و رسوم محافل زنان، فرصت‌ها و آسیب‌ها، سواد رسانه و فضای مجازی، مدیریت خانه، تحصیل و تبلیغ، مدیریت در پیام‌رسان‌ها، منبع‌شناسی و روش‌های یادداشت برداری و ثبت مطالب برگزیده و اخلاق تبلیغ می‌شود.

دروس تخصصی این دوره نیز شامل خطابه و سخنوری، تبلیغ صحیفه سجادیه، پاسخگویی به شبهات امام و ولایت، توانمندسازی پاسخگویی به سؤالات اعتقادی، روایتگری، فن رثا، تبلیغ در فضای مجازی، مستندسازی، داستان نویسی و متن‌خوانی گویندگی و رادیویی می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره که به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود تربیت بانوان مبلغ و توانمندسازی مبلغان فعال، طلاب و دانش‌آموختگان حوزوی عنوان شده است.

بانوان طلبه و مبلّغ علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://poll.whc.ir/۷۵۴۶۹۹  برای مشارکت در کلاس‌های این دوره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/۶۳/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدیجه IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    این یکی دوسال گروه فرهنگی به طلاب در مورد سامانه نجم توضیحی ندادن ما زیاد سر در نمیاریم