جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ رزمایش مواسات نذر شهید سلیمانی در بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت احیای کارکردهای چندگانه مساجد، گفت: باید این اماکن مقدس محور اقدامات و فعالیت‌های مؤمنانه از جمله مواسات و کمک به نیازمندان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در رزمایش مواسات نذر شهید قاسم سلیمانی و اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا که در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، بر تقویت و تداوم این‌گونه فعالیت‌ها با محوریت مساجد تأکید کرد.

وی با بیان اینکه محوریت کار مؤمن باید مساجد و اماکن عبادی باشد، بر احیای کارکردهای چندگانه مساجد تأکید کرد و افزود: درواقع باید محوریت و اساس کار همه مؤمنان و همدلی و رفع تمام مشکلات ازجمله اجرای مواسات و کمک به نیازمندان، مساجد و مکان‌های عبادی باشد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اساساً یکی از کارهای اصلی مسجد رسیدگی به امور مردم در زمینه‌های مختلف اعم از مشکلات خانوادگی، اقتصادی، اجتماعی و ... است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: از جمله اقداماتی که باید با محوریت مساجد پیگیری و اجرایی شود، تداوم مواسات و همدلی مؤمنانه برای کاهش آسیب و آلام آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از همه مردم و خیران خواست تا در رزمایش همدلی و مواسات مؤمنانه در حد توان خود مشارکت حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha