جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه تودیع و معارفه

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، از تلاش‌های حجت الاسلام خورنژاد تجلیل و حجت الاسلام  سید محمود حسینی به جای او به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

حجت الاسلام شعبانی در این جلسه با اشاره به مهمترین مأموریت‌ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روزمرگی آفت دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص‌ها و مأموریت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در شهرستان‌های استان نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص‌های پیش رو برای سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود و تمامی مناطق استان درگیر تحقق برنامه‌ها و مأموریت‌ها هستند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه علی رغم تمامی محدودیت‌ها با تمام توان برای تحقق شاخص‌ها تلاش می‌کنیم، گفت: با اینکه امکانات موجود با مأموریت‌ها فاصله دارد و کمبودهایی داریم ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام مأموریت‌های مشخص شده اقدام کرده‌ایم.

وی به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت‌های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیاز است این روند همچنان با اولویت تبیین گفتمان انقلابی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در دوره کنونی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی هستیم تا برنامه‌ها با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام مدنظر برسد.

یک انتصاب جدید در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان

یک انتصاب جدید در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان

یک انتصاب جدید در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha