شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید احمد زرگر

حوزه/ ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان، در گذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب اسلامی تهران آورده است: خبر درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر  دبیر اسبق ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور موجب تاسف و تالم گردید.

این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب مختلف قضائی و  همچنین عضویت در هیئت موسس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و بیش از دو دهه دبیری این ستاد برگ زرینی در کارنامه مرحوم حجت الاسلام زرگر بود. این روحانی مجاهد در طی بیش از دو دهه حضور فعال در این مسئولیت خطیر، خدمات ارزنده ای در راستای احیای این دو فریضه الهی انجام داد و در مسیر احیای حقوق عامه رنج ها و سختی های فراوانی را بر خود هموار کرد.

این مصیبت را به تمامی قضات، کارکنان محترم دستگاه قضایی و آمرین امر به معروف ونهی ازمنکر و مردم عزیز استان سمنان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با برادر شهیدش و برای سایر بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha