جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: همه اقشار همکاری و همراهی خوبی با دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داشته باشند تا بتوانند با تلاش جهادی مشکلات معیشتی و اقتصادی را برطرف نمایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در جمع ائمه جماعات مساجد شهر اقبالیه گفت: باید همه اقشار همکاری و همراهی خوبی با دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داشته باشند تا بتوانند با تلاش جهادی مشکلات معیشتی و اقتصادی را برطرف نمایند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی، نظامی است که اگر در جبهه پر از داوطلب بود در پشت جبهه هم داوطلبان دیگری بودند و این نظام توسط خداوند و شهدا بیمه شده بود.

فاطمیان ادامه داد: شهدای ادای وظیفه کردند و در آن روزها در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی واگذار شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهدا و جانبازان زیادی را در راه کشور تقدیم انقلاب کردیم و ملت ایران با نثار خون شهدا نشان دادند که هیچ گاه از نظام اسلامی دست بر نخواهند داشت.

فاطمیان ادامه داد: همصدایی، وحدت، پشتکار و تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی مانع از کوچک ترین رخنه بر نظام شد.

وی اظهار کرد: توطئه های دشمنان در حال طراحی است، ولی این کشور در بهترین شرایط قرار دارد. آنچه که امروز از عظمت آزادی استقلال و هویت دینی و ارزشی و اسلامی داریم نتیجه تلاش و مجاهدت امام عظیم الشأنی است که با شجاعت و شهامت در برابر استکبار جهانی و دست نشانده های آن ایستاد و مقاومت کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز مستضعفان عالم به تأسی از مردم ایران اسلامی در پی مبارزه با استکبار جهانی هستند و این نتیجه مجاهدت امام عزیز و مردمی است که در راه اسلام سختی ها را تحمل کردند و شهید دادند تا این مسیر استمرار پیدا کند.

وی عنوان کرد: آنچه که برای ما در هر زمان شاخص و ملاک است و ما می توانیم رفتارمان را با آن قیاس و مسیر و هدف را تشخیص بدهیم خط امام(ره) و مقام عظمای ولایت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha