جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 977958
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
محبی

استان بوشهر از نقطه صفر مرز جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه  هماهنگی  ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرید محبی، دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر با ۲۰ کانون تخصصی موضوعی و دو هزار خادمیار  در دو موضوع محوری نهادینه کردن فرهنگ رضوی و ارئه خدمات اجتماعی به جامعه هدف در حال انجام فعالیت هستیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر در مسائل فرهنگی و مذهبی در استان پیشرو هستند و این جایگاه نشان از تعهد و ولایتمداری اهالی این استان به اهل بیت(ع) می باشد.

وی، اساس کار کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها  را محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه و گسترش فرهنگ رضوی خواند و افزود: کانون های خدمت رضوی شامل زیر مجموعه های متفاوتی می باشد که خدماتی رابه محرمان ارایه می دهند و همچنین دراین ایام به بیماران کرونایی خدمات قابل قبولی ارائه گردیده است.

فرید محبی دبیر  کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در ادامه گفت: در حال حاضر  ۲۵ موکب در سطح شهرستانها شناسایی شده که خادمیاران‌ رضوی در آنجا به فعالیت مشغول می باشند.

در این جلسه عبدالرضا مطاف، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر نیز به اجرای پروژه های ساخت سه نیم ضریح حضرت عباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت قاسم (ع) اشاره کرد.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی خبرداد و اظهار کرد: امسال از ۳۰ هزار نفر سهمیه اعزام زائر اربعین به عراق ۵۰۰ سهمیه شامل استان بوشهر شده که در تلاش هستیم سهمیه بیشتری دریافت کنیم.

وی با اشاره به وجود ۸۰ موکب در استان بوشهر افزود: استان بوشهر از نقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در پایان از آمادگی ستاد جهت اجرای برنامه های مناسبتی فرهنگی با دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha