جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تهرانی

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران چرخش مدیران در مجموعه را فرصتی برای بروز و ظهور و رشد دیگر افراد مجموعه دانست و گفت: این موضوع می تواند بستری برای کشف ظرفیت ها و شکوفایی استعدادهای افراد باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی در مراسم تکریم و معارفه برخی از مدیران کل و ادارات این معاونت که سه شنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت آموزش و روند پیگیری کارها، از همه مدیران و همکاران معاونت آموزش تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این که اولویت معاونت آموزش در دوره جدید آسیب شناسی و ثبت امور چالشی و همچنین چاره اندیشی برای بخش های مختلف معاونت است، اظهار داشت: در دوره ۴ ماهه ای که مسئولیت معاونت آموزش را عهده دار شده ایم تلاش کردیم شناخت کاملی نسبت به نیروهای موجود در معاونت پیدا کنیم و نیروهای توانمند و جدید را نیز شناسایی و از آنها برای همکاری در معاونت دعوت به عمل بیاوریم.

 معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران افزود: در بحث آسیب شناسی و شرح وظایف همکاران نیاز به بررسی و تحول جدی بود که این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد نوآوری در این بخش ها خواهیم بود.

وی با بیان این که بحث برنامه ریزی و ارزیابی در معاونت آموزش مغفول مانده و لازم است تیمی قوی جهت تقویت این بخش ایجاد شود، ادامه داد: معاونت آموزش نیز با توجه به فعالیت بسیار زیاد، اصلا بروز و ظهور ندارد و این نقطه ضعفی جدی است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

حجت الاسلام تهرانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از آسیب های موجود در معاونت آموزش حجم بالای کارهای اجرایی است و کار ستادی ما بسیار کمرنگ تر از کارهای اجرایی است، در حالی که بخشی از این کارها در حیطه معاونت آموزش نیست و انجام آن توان نیروها را می‌گیرد که باید اصلاح شود.

وی چرخش مدیران در مجموعه را فرصتی برای بروز و ظهور و رشد دیگر افراد مجموعه دانست و گفت: این موضوع می تواند بستری برای کشف ظرفیت ها و شکوفایی استعدادهای افراد باشد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران با بیان این که معاونت آموزش یکی از ارکان اساسی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است و انتظارات فراوانی از این مجموعه وجود دارد، بیان داشت: در همین راستا لازم است برنامه ریزی‌های دقیقی در مجموعه معاونت آموزش انجام شود تا بتوانیم پاسخگویی مناسبی نسبت به انتظارات داشته باشیم.

گفتنی است: در این مراسم مدیران کل آموزش عمومی، تحصیلات تکمیلی، امور اساتید و سنجش و پذیرش و همچنین مدیران ادارات تربیت و ارتقای اساتید و برنامه ریزی و ارزیابی معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha