پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علی عباسی

حوزه/ رئیس جامعة المصطفی گفت: عملکرد شفاف معاونت اداری- مالی، اعتماد دستگاه های بالادستی مانند دفتر مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشته که جای بسی خرسندی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی در دیدار  معاون، مدیران و کارکنان معاونت اداری- مالی جامعة المصطفی، اظهار داشت: خدمت‌رسانی در جامعةالمصطفی ارزشی دوچندان دارد و فعالیت در چنین مجموعه‌ای با توجه به رسالت بزرگ آن، یکی از توفیقات الهی به شمار می‌رود.


وی، ضمن تأکید بر شکرگزاری به دلیل برخورداری از این توفیق الهی، به جایگاه خاص معاونت اداری- مالی اشاره نمود و آن را پشتیبان بخش‌های دیگر جامعةالمصطفی برشمرد و بیان کرد: خرسندیم که در مجموع، رضایت مطلوبی از فعالیت‌های معاونت اداری- مالی وجود دارد.


رئیس جامعةالمصطفی، با اشاره به برخی مسائل و مشکلات مالی مجموعه‌های مختلف، تأمین منابع را در سال‌های اخیر متفاوت با گذشته دانست و تصریح کرد: در چنین شرایطی، مدیریت امور مالی، تأمین منابع و انتخاب درست اولویت‌ها، بسیار اهمیت دارد تا ضمن تشخیص کارهای ضروری و انجام دادن آن، امور دیگر نیز متوقف نگردد و از ظرفیت‌های مختلف مجموعه بهره‌برداری شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، همدلی و همکاری بین همکاران بخش‌های مختلف جامعةالمصطفی را زمینه‌ساز پیشبرد اهداف المصطفی در عرصه‌های گوناگون برشمرد و با اشاره به طرح‌هایی که در بخش‌های مختلف اداری- مالی به منظور بهبود روزافزون شرایط ارائه گردیده است، از جایگاه خوب جامعةالمصطفی در این عرصه‌ها سخن گفت و ابراز داشت: بهبود شرایط، نشان‌دهنده مدیریت دقیق معاونت اداری- مالی است.


وی، با بیان اینکه ممکن است پاسخ‌گویی به برخی انتظارات به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها ممکن نباشد، وضعیت روشن و شفاف معاونت اداری- مالی را از نظر گزارش‌دهی در این زمینه مورد توجه قرار داد و خاطرنشان ساخت: عملکرد شفاف معاونت اداری- مالی، اعتماد دستگاه های بالادستی مانند دفتر مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشته که جای بسی خرسندی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی توجه به چنین اموری را لازم دانست و تصریح کرد: بخش زیادی از آرامش حاکم بر جامعةالمصطفی، مدیون مدیریت قوی در این معاونت است.

وی،‌ با بیان اینکه با وجود افزایش شدید هزینه‌ها در سال‌های اخیر، جامعةالمصطفی با بحران مواجه نشده است، کارهای بخش‌های مختلف معاونت را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با این حال، شاید به اعمال اصلاحات در بخش‌های مختلف معاونت، نیاز داشته باشیم که این امر با توجه به فراهم بودن زمینه برای بازنگری و اصلاح ساختار، باید مورد توجه مسئولان و تصمیم‌گیران معاونت اداری- مالی قرار گیرد.


رئیس جامعةالمصطفی، در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره اجمالی به فعالیت‌هایی که در بخش‌های مختلف معاونت انجام می‌گردد، رسیدگی به امور حقوقی و تلاش برای حل مشکلات این بخش، بازسازی و نوسازی بخش‌ها و لوازم مورد استفاده و برنامه‌ریزی در این زمینه، نیازسنجی به‌موقع، توجه به امور عمرانی و دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در معاونت اداری- مالی را مهم دانست و بر توجه ویژه به نظرات کارشناسی در امور مختلف تأکید ورزید.


وی، در پایان، چشم‌انداز پیش رو را امیدوارکننده‌ دانست و از آمادگی به منظور برگزاری جلسات جداگانه با بخش‌های مختلف معاونت و بررسی تخصصی‌تر و مشروح‌تر امور هر بخش خبر داد.
گفتنی است: در ابتدای این دیدار، آقای مثنوی، معاون اداری- مالی جامعةالمصطفی و مدیران هر یک از بخش‌های معاونت، ضمن تأکید بر شعار معاونت اداری- مالی مبنی بر «دانایی بیشتر، تلاش مضاعف، توقع کمتر» و تأکید بر لزوم مدیریت به منظور پاسخ‌گویی مناسب به نیازها، گزارشی از فعالیت‌های بخش مربوط به خود ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha