جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور از مدرسه علمیه امیرالؤمنین(ع) سندرک استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در امور استان ها، صبح امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان، با حضور در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) سندرک، از بخش های مختلف مدرسه بازدید و با اساتید و طلاب گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید علی پور حسینی مدیر مدرسه علمیه امیر المؤمنین(ع) سندرک در جریان این بازدید با ارائه گزارشی، از پذیرش ٨٠ طلبه خبر داد و گفت: سال گذشته ما توانستیم بیش از ٩٠ درصد ایام سال تحصیلی، با رعایت پروتکل های بهداشتی کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

مدیر مدرسه امیر المؤمنین(ع) سندرک به مشکلات مدرسه اشاره کرد و افزود: مدرسه در زمینه ساختمان دچار مشکلاتی است، برخی حجره ها نیاز به تعمیر دارد و بعضی هم قابل استفاده نیستند؛ حوزه علمیه سندرک به لحاظ آموزشی نیز مشکل دارد، چرا که کتاب داریم، اما کتابخانه نداریم. مشکل دوم سکونت اساتید است، اساتید از شهرهای دیگر به مدرسه علمیه می آیند و ما متاسفانه منزلی برای سکونت این عزیزان نداریم.

وی به مشکل عدم وجود امکانات اشاره و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیران عالی حوزه بخش از مشکلات مدارس علمیه استان هرمزگان حل شود.

 حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان هم اظهار کرد: مدرسه علمیه منطقه سندرک یکی از مراکز موفق در تربیت طلبه است، به طوری که با همین امکانات بسیار کم، طلاب با سواد و مؤمنی از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان خواستار توجه ویژه به زیرساخت های مدیر مدرسه امیر المؤمنین(ع) سندرک شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میرشکاری IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    علی برکت الله