پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اهدای ۵هزار پک تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار و بی بضاعت

حوزه/ رزمایش «آوای مهر» به همت قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، رزمایش آوای مهر به همت قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، امروز با اهدای ۵ هزار  بسته تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار کشور، در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران، گفت: بنیاد آبشار عاطفه‌ها بر اساس تکلیف در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی مومنانه، اقدام به تهیه و توزیع بسته های تحصیلی کرده است.

وی ادامه داد: امروز این رزمایش به صورت نمادین در این سالن ورزشی عملیاتی شد تا به فضل الهی مشارکت اجتماعی را در سراسر کشور رقم بزند.

فولاد با بیان اینکه مردم ایران همواره در صحنه کارهای خیرخواهانه حضور دارند، عنوان کرد: مردم مهربان ایران در ماه مهربانی با دستان مهربان خود گره‌گشای مشکلات محرومین جامعه هستند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها افزود: ما در این رزمایش با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بسته های تحصیلی، بهداشتی، جهیزیه و کمکهای نقدی انجام وظیفه می‌کنیم.

وی افزود: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ۸۵۰ دفتر نمایندگی در شهرهای ایران دارد و جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است. ۸ هزار نیروی جهادی با روحیه‌ای انقلابی و ولایی در راستای محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با این بنیاد همکاری می‌کنند.

فولاد تصریح کرد: سرچشمه‌ی بابرکت تمام اقدامات مومنانه و خیرخواهانه از عنایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ولی نعمت ما ایرانیان است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: ما در بنیاد سعی کردیم سفره حضرت رضا(ع) را به تمام شهرهای ایران بکشانیم، فقرزدایی یکی از تکالیف و ماموریت‌های این بنیاد است.

وی افزود: مردم ایران احسان و انفاق را به عنوان یک تکلیف شرعی تلقی می‌کنند. به ویژه بعد از اینکه مقام معظم رهبری مسئله مواسات را مطرح کردند، بسیج عمومی در سراسر کشور شکل گرفت و مردم به میدان آمدند تا در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی کنند.

فولاد بیان کرد: کمک‌های مردمی و خیرین به قدری زیاد بود که ما علاوه بر پوشش جامعه هدف توانستیم به افرادی که از طریق دانشگاه علوم پزشکی و استانداریها معرفی می‌شدند نیز ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha