شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر منصوب شد

حوزه/ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال ‌احمر، طی حکمی حجت‌الاسلام‌ سید مهدی موسوی نیا را به‌ عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان داوطلبان هلال‌احمر منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال ‌احمر، طی حکمی حجت‌الاسلام‌ سید مهدی موسوی نیا را به‌ عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان داوطلبان هلال‌احمر منصوب کرد.

 متن این حکم بدین شرح است:

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمهدی موسوی نیا

نظر به مسئولیت های خطیر و نقش موثر و حساس حوزه نمایندگی ولی فقیه در تحقق بخشیدن به اهداف مقدس جمعیت و ضرورت انجام وظایف و ماموریت های محوله در اجرای منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، باتوجه به تجارب موثر  و مفید جناب عالی به موجب این حکم به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

اهم وظایف آن نمایندگی، گسترش معارف و فرهنگ اسلامی، تقویت روحیه ایثار و اقدام خیرخواهانه و ارتباط مستمر با خیرین و داوطلبان و همچنین تحکیم پایه های اعتقادی، معنوی و اخلاقی و انقلابی مدیران و کارکنان سازمان داوطلبان و نظارت بر امور و تلاش در جهت رعایت موازین شرعی در سطح آن سازمان می باشد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و تلاش و کوشش مضاعف با هماهنگی کامل حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز و همکاری متقابل با مسئولین سازمان داوطلبان در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.

عبدالحسین معزی

۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha