چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وبينار مسجد

حوزه/ طرح آموزشی با عنوان «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی» از امروز در قالب وبینار در خراسان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، با توجه به تقارن ایام اربعین حسینی و هفته‌ دفاع مقدس و در قالب طرح «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی»، مدیریت آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان به منظور توانمندسازی ائمه‌ جماعات، مبلّغان، ارکان و فعالان فرهنگی مساجد، برای برگزاری سه وبینار آموزشی اقدام کرده است.

وبینار «شخصیت‌شناسی شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس» با ارائه‌ حجج اسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، عضو هیئت امنای بنیاد هدایت و مهدی زمانی فرد، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، عصر چهارشنبه، ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷ نخستین برنامه است و وبینار دوم با عنوان «کربلای حسینی در آیینه‌ دفاع مقدس» با ارائه‌ حجت‌الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان، جانباز و ایثارگر دفاع مقدس عصر شنبه، ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷ برگزار می شود.

همچنین، وبینار «انقلاب خمینی، حلقه‌ی وصل قیام حسینی و تمدن مهدوی» با ارائه‌ حجت ‌اسلام والمسلمین فرحانی عصر دوشنبه، ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷ برگزار می گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور بهره‌گیری و شرکت در این وبینارها، به آدرس http://tv.masjedona.ir مراجعه کنند و فایل ضبط‌ شده و متن این جلسات نیز متعاقباً از طریق سامانه «مسجدنا» در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha