چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست خبری یزد

حوزه/رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد، کمک خیران یزدی در ایجاد۲۰ پایگاه اورژانس در استان یزد را ستود و از همه علاقه مندان برای کمک به حفظ حیات انسانی با تأمین تجهیزات پایگاه های اورژانس از ساخت و ساز تا خرید آمبولانس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، دکتر احمد دهقان، ساعتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد، در سالن اجتماعات مرکز بین المللی آموزش های پدافند غیر عامل برگزار شد، فرارسیدن ۲۶ شهریور سالروز تأسیس اورژانس در سال ۵۸ را گرامی داشت.

وی از تجمیع مرکز پاسخگویی به تلفن ۱۱۵ شهرستان های اشکذر، تفت، مهریز، بافق و یزد در مرکز استان خبر داد و گفت: همه هم استانی ها آدرس منزل خود بر اساس شماره تماس منزلدر مخابرات را به روز رسانی کنند زیرا با تماس افراد با شماره ۱۱۵، آدرس منزل مشخص می شود و در سرعت خدمت رسانی مؤثر است.

رئیس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد، با اشاره به جهانی بودن شهر یزد، صنعتی، معدنی و خطوط جاده ای اظهار داشت: حوادت مختلفی اتفاق می افتد که در رأس آن حوادث ترافیکی قرار دارد و وجود پایگاه های اورژانس در همه نقاط شهری و شهرستان ها ضروری است.

دکتر دهقان با اشاره به فرهنگ یزدی ها در کمک به همنوعان اظهار داشت: خیران یزدی سهم عمده ای در ساخت و ساز مراکز اورژانس، تأمین تجهیزات آن دارند که ۲۰ پایگاه در سطح استان از امکانات خیری بهره مند هستند.

وی افزود: تعداد ۵۶ پایگاه اورژانس فعالند و رسیدن به ظرفیت ۸۰ پایگاه اورژانس تعیین تکلیف شده است و این آمار باید در برنامه پنج ساله ششم، به سقف ۹۶ پایگاه اورژانس برسد که از همه خیران و علاقه مندانی که مایلند برای کمک به ساخت این مراکز خصوصا خرید امبولانس کمک نمایند دعوت می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha