جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: رایزنی ها و اقداماتی برای راه اندازی مراکز تخصصی کلام، تبلیغ و حقوق و قضای اسلامی در استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان ایلام با اشاره به ایه 70 سوره مبارکه احزاب، ویژگی های یک شخص روحانی و طلبه را برشمرد و اظهار داشت: مدیران و اساتید حوزه نقش پدر را برای طلاب دارند و باید در پرورش آنها و انس با قرآن و اهل بیت علیهم السلام کوشا باشند.

وی افزود: ارتباط نزدیک با خانواده های طلاب، حضور به هنگام مدیر در حوزه، توجه به مولفه های حوزه انقلابی و اهتمام ورزیدن به مسئله پژوهش در حوزه از وظایف مدیر و استاد حوزه  است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به پیشرفت های علمی و فرهنگی مدارس علمیه استان، گفت: راه اندازی سه مدرسه قرآنی در استان، برگزاری دوره تربیت مشاور، رایزنی برای تاسیس مراکز تخصصی کلام، تبلیغ و حقوق و قضای اسلامی و پیگیری ساخت و آماده سازی 50 واحد مسکونی برای طلاب ایلامی در شهرک مهدیه، از جمله برنامه های مهم مدیریت حوزه علمیه استان ایلام در سال جدید تحصیلی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha