شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه هم اندیشی

حوه/ مدیر کل بهزیستی استان قم با تاکید بر اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیبها و ارتقای سلامت روان جامعه خواستار توجه بیش از پیش به امر مشاوره شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی تحت نظارت بهزیستی استان قم که با حضور مدیرکل و معاون توسعه پیشگیری و مسئول کارشناسان دفتر مشاوره و مدیران و مسئولین فنی مراکز مشاوره که امروز در سالن جلسات بهزیستی استان قم برگزار شد بر نقش مشاوره در سلامت روان افراد جامعه تاکید شد.

مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم  ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و موثر مشاورین و مراکز مشاوره خصوصا در دوران پراسترس کرونا  به نقش مشاوره در ارتقا سلامت روان افراد جامعه اشاره کرد و نقش مشاورین را در آرامش بخشی به جامعه و تامین سلامت روانی مردم در کنار سلامت جسمانی بسیار مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه صادق سلمانیان مسئول دفتر مشاوره بهزیستی قم با ارائه گزارشی از وضعیت مراکز مشاوره در استان، به بیان انتظارات سازمان از مراکز پرداخت و توجه کامل مراکز به دستورالعمل های ابلاغی و انتظارت سازمان را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد در سایه هم اندیشی، تعامل و هم فکری بتوانیم نسبت به فرهنگ سازی استفاده از مشاوره در جامعه گام برداریم.

گفتنی است: در حال حاضر ۲۳ مرکز مشاوره (یک مرکز تلفنی ۱۴۸۰ و ۲۲ مرکز حضوری) در استان قم با مجوز و تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند که در شش ماهه اول امسال پاسخگوی ۱۳۲۴۷ تماس تلفنی و ۷۹۳۳ مراجعه حضوری جهت اخذ خدمات مشاوره ای بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha