پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، درگذشت استاد حوزه علمیه یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسین فهیمی برغمدی، استاد حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر ویروس منحوس کرونا بیست و چهارم شهریور ماه در یاسوج دار فانی را وداع گفت.

این مدرس حوزه های علمیه به مدت ۲۴ سال دروس رایج حوزوی در استان کهگیلویه و بویراحمد تدریس کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فهیمی علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه استان، بسیجی و جهادگر در سنگر منبر و محراب سالیان سال امامت جماعت مسجد امام حسین علیه السلام شهر یاسوج را برعهده داشت.

به مناسبت درگذشت استاد حوزه علمیه یاسوج، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پیام های تسلیت جداگانه صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود آورده است.

خبر درگذشت استاد گرانقدر حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا علیه السلام یاسوج و امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام جناب حجت الاسلام والمسلمین فهیمی رحمة الله علیه باعث حزن و اندوه گردید.

شخصیتی که سالیان متمادی در راستای تدریس و تربیت شاگردان حوزه ای و تبلیغ مکتب اهل بیت علیهم السلام تلاش های ارزشمندی داشت.

و لذا این مصیبت و ضایعه را به جامعه روحانیت و حوزه های علمیه و مأمونین و خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه باری تعالی طلب غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین در متن پیام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر درگذشت عالم مجاهد و جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین فهیمی رحمت الله علیه، مدرس حوزه علمیه و مبلغ علوم دینی موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

عالم بزرگواری که در مکتب جعفری درس جهاد و ایثار را آموخت و در مسیر مجاهدت تبلیغ و ترویج معارف دینی، به تدریس علوم حوزوی در مدرسه علمیه علی ابن موسی الرضا علیه السلام شهر یاسوج، و به تربیت شاگردان موفق پرداخت. 

اکنون که طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد این عالم وارسته را بعد از دو دهه مجاهدت، با جمله،" اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا"؛ بدرقه ی زندگی ابدی می کنند؛ این جانب ضمن تسلیت درگذشت این عالم عارف و فرزانه، امیدوارم که خداوند متعال مصیبت عظمی فراق این استاد متواضع و با اخلاق و پارسا را بر دوستداران و ارادتمندان ایشان آسان گرداند.ان شاءالله 

یقینا خدمات ارزشمند آن مرحوم در یاد و خاطره ی طلاب استان و اهل صلات مسجد امام حسین علیه السلام شهر یاسوج ماندگار است و ذخیره ای ارزشمند برای یوم الحساب آن مرحوم خواهد بود.

رحمت و رضوان خداوند متعال بر روح پاک و آسمانی این عالم زاهدو پارسا 

حمزه پیش قدم 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویر احمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha