جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب بانوان فاطمی س

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: موکب مردمی بانوان فاطمی (س) تنها موکب بانوان است که به نمایندگی از جامعه بانوان ایرانی و با همراهی بیش از ۳۰ نفر مبلغ و زبان‌شناس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین امام حسین(ع) در عراق برپا می‌شود.

ماندانا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: موکب مردمی بانوان فاطمی (س) تنها موکب بانوان است که به نمایندگی از جامعه بانوان ایرانی که دوست‌داران حقیقی اهل‌بیت (س) هستند به منظور خدمت‌رسانی به زائران مراسم عزای اربعین امام حسین(ع) در کشور عراق برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه موکب مردمی بانوان فاطمی (س) در محل عمود ۱۳۴۱ در مسیر نجف به کربلا بر پا می‌شود عنوان کرد: این موکب بیش از ۳۰ نفر مبلغ و زبان‌شناس را با خود به همراه دارد که مسلط به زبان عربی هستند.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران تشریح کرد: ارتباط‌گیری با بانوان کشور عراق که حجم عمده زائران اربعین سال ۱۴۰۰ را تشکیل می‌دهند، پاسخگویی به سوالات، ارائه مشاوره، برپایی غرفه کودک، برگزاری مسابقات جنگ‌های اربعینی برای کودکان، سرکشی به موکب‌هایی که توسط بانوان عراقی اداره می‌شود یا موکب‌هایی که تعداد خادم بانو در آن فراوان است و تقدیم هدیه به این بانوان به رسم یاد بود و تشکر از جانب ملت ایران از جمله فعالیت‌هایی است که برای موکب مردمی بانوان فاطمی (س) در نظر گرفته شده است.

جلالی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای موکب مردمی بانوان فاطمی (س) سرکشی به برخی از خانواده‌های شهدای حشدالشعبی، برگزاری چند نشست مختصر با بانوان اندیشمند کشور عراق در صورت فراهم شدن مقدمات مکانی و شرکت در نشست انجمن علمی اربعین در کربلا و ایراد سخنرانی توسط چند تن از مبلغان موکب بانوان فاطمی (س) در این نشست است.

وی با بیان اینکه پوشش رسانه‌ای بانوان اربعین نیز در قالب شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهد شد افزود: به زودی صفحه موکب بانوان فاطمی(س) در توییتر، اینستاگرام و فیسبوک راه‌ اندازی می‌شود و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی فعالیت خود را در پیش می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در بخش رسانه علاوه بر پوشش رسانه‌ای بانوان اربعین برنامه‌های معارفی و زیارت نیابتی نیز از طرف مردم و به ویژه بیماران دنبال می‌شود.

موکب مردمی بانوان فاطمی (س) آماده دریافت کمک‌های مردمی و نذورات نقدی در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین است. خیرهای نیک‌اندیش، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۳۱۳۰۰۱۶۹۴۷۷۴۵  بانک سپه یا شماره کارت ۵۸۹۲-۱۰۱۳-۲۹۲۵-۵۳۵۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام ، هرچقدر تلاش کردم نتونستم به شماره کارتتون واریز کنم ، پیغام مسیر مقصد یافت نشد ظاهر میشد