چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد رسول بهرامیان

حوزه/ مدرس و پژوهشگر فضای مجازی تصریح کرد: از دولت سیزدهم انتظار می رود که ساز و کار لازم برای رفع ضعف تبلیغات رسانه ای در کشور را فراهم کند.

حجت الاسلام محمدرسول بهرامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که در جهان امروز، فراتر از مقوله اطلاع‌رسانی هدف از انجام فعالیت‌های تبلیغی، ایجاد انگیزش لازم در بین مخاطبان است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مردادماه امسال در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای رئیسی با اشاره به این که امروز دشمن بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده، نسبت به ضعف کشور در عرصه تبلیغات رسانه ای ابراز نگرانی کردند.

وی افزود: ایشان در همان جلسه به طور مشخص فرمودند، در زمینه کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای باید قوی تر و هوشمندانه تر عمل کنیم.

این پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: آن چه مهم است این که توجه داشته باشیم تأکید و مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اتخاذ رفتار قوی و هوشمندانه در حوزه تبلیغات رسانه ای و فراهم کردن تمهیدات موردنظر در این خصوص، علاوه بر تکلیف دولتی و حاکمیتی، ناظر به فعالیت جوانان مؤمن و انقلابی در بستر رسانه و فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: به ویژه از تیم رسانه ای و عوامل مرتبط با آن در دولت آقای رئیسی انتظار می رود که به اهمیت نگاه حرفه ای و هوشمندانه در تبلیغات رسانه ای به خصوص با تأکید بر محوریت اقناع سازی، عنایت ویژه ای داشته باشند تا ان شاءالله در پیشبرد برنامه های انقلابی و مردمی خویش موفق بوده و بدین وسیله حمایت مردمی را در طول چهار یا هشت سال آینده با خود به همراه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha