پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: طلاب علم خود درباره فضای مجازی را افزایش دهند تا در مدت زمانی که آموزش به صورت مجازی و برخط انجام می شود مشکلی پیش نیاید.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که وضعیت تحصیلی دوره کرونا، بر آموزش ها تاثیر منفی بگذارد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران ادامه داد: چند ترم است که طلاب به خاطر ویروس منحوس کرونا تحصیل و امور آموزشی و تهذیبی و پژوهشی را در خارج از مدرسه  انجام می دهند که این امر باعث ایجاد مشکلاتی در روند آموزش می شود و می طلبد که بین اساتید و طلاب یک تعامل دو سویه تا عادی شدن وضعیت برقرار باشد.

وی افزود: دغدغه دیگری که با شیوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی همانند حوزه ها روی داد، موضوع کمرنگ شدن مسائل تهذیبی طلاب بود، بنابراین برای از بین بردن این دغدغه مهم، اساتید تلاش کنند که موارد تهذیبی و اخلاقی به حاشیه نرود و یا  به دست فراموشی سپرده شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران افزود: همه امیدواریم که هرچه سریعتر وضعیت جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا تغییر پیدا کند و دوباره شاهد برگزاری کلاس ها به صورت حضوری باشیم، ولی تا آن زمان خواسته ما از طلاب این است که علم خود درباره فضای مجازی را افزایش دهند تا در مدت زمانی که آموزش به صورت مجازی و برخط انجام می شود مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha