سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام نادر حقیقی - مدیر حوزه علمیه هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: حوزه جوان، با استعداد و پر تلاش هرمزگان توانسته با دستان خالی و همت و تلاش مدیران و کادر مدارس علمیه در بخش های مختلف براساس ارزیابی های کشوری رتبه های تک رقمی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی در آئین افتتاحیه سال تحصیلی 1401-1400 حوزه علمیه استان هرمزگان با اشاره به سختی های کار در هرمزگان و شرایط کرونایی این استان، گفت : مدیران مدارس هلمیه هرمزگان با دستانی خالی و وضعیت کرونایی حاکم بر استان زحمات بسیاری کشیدند تا توانستند جایگاه حوزه استان را ارتقاء دهند. کسب رتبه دوم جشنواره علامه حلی در سطح کشور با همت معاونت پژوهش حوزه علمیه استان و معاونان پژوهش مدارس رقم خورده است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: سال گذشته شعار و اولویت اول حوزه علمیه هرمزگان مباحث پژوهشی و علمی بود که نتیجه آن کسب رتبه دوم  کشوری در جشنواره علامه بود، امسال نیز  بالغ بر ۴۲۸ اثر از حوزه علمیه برادران و ۲۵۰  مقاله از حوزه خواهران در جشنواره علامه حلی ثبت شده که نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته و نشان از اهمیت مباحث پژوهشی و نتیجه بخش بودن سرمایه گذاری در این حوزه دارد.

وی افزود: حوزه جوان، با استعداد و پر تلاش هرمزگان توانسته با دستان خالی و همت و تلاش مدیران و کادر مدارس علمیه در بخش های مختلف براساس ارزیابی های کشوری رتبه های تک رقمی را کسب کند.

در پایان این مراسم از معاونت های برتر مدارس، طلاب نمونه و اساتید برتر و همچنین مدیران مدارس علمیه شهرستان های جاسک و لنگه به عنوان مدیران نمونه مدارس استان هرمزگان تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha