پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 978523
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
سبک زندگی سالم

حوزه/ کارگاه های آموزش سبک زندگی اسلامی، به همت مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا برگزار می شود.

جعفری، مدیر مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه این گارگاه ها به صورت مستمر و دوره ای برای اقشار گوناگون از جمله زوج های شاغل در ادرات ،نهادها و سازمان ها برگزار می شود افزود: در این کارگاه ها شرکت کنندگان مهارت های زندگی و راهکارهای اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی را در خانواده فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی، اشاعه و گسترش اخلاق و معنویات در خانواده ها است، خاطرنشان کرد: نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه و خانواده موجب استحکام بنیان نهاد خانواده می گردد.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا با اشاره به اینکه جلسه اول کارگاه های سبک زندگی اسلامی به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است، گفت: ادامه برگزاری کارگاه ها در فضای مجازی خواهد بود.

جعفری با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا برگزار می شود، افزود: شورای فرهنگ عمومی با رصد مشکلات و فرهنگی و اجتماعی و آسیب شناسی ها اقدام به برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی نموده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه های سبک زندگی اسلامی با هدف کاهش تنش در ارتباط زوجین، ازدواج سالم، آسان و آگاهانه و تعمیق اخلاق قرآنی در جامعه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha