جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کردستان از رسانه رسمی حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، آشنایی طلاب با رسانه را از الزامات طلبه امروزی دانست و گفت: آموزش طلاب در این زمینه را مهم می دانیم و قطعاً مردم به سمت طلاب آشنا به مباحث روز گرایش بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رنجبر مدیر حوزه علمیه استان کردستان پس از بازدید از خبرگزاری حوزه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، با بیان این که در عصر حاضر رویکرد جوامع استکباری از جنگ های سخت به سمت جنگ های رسانه ای و فرهنگی رفته است، گفت: در مجموعه رسانه ای حوزه و بویژه خبرگزاری آن که مخاطبان زیادی دارد، خوشبختانه شاهد فعالیت های خوب و اثربخشی بوده ایم.


 وی از راه اندازی دفتر خبرگزاری حوزه در آینده نزدیک در استان کردستان  خبرداد و افزود: آشنایی طلاب با رسانه از الزامات طلبه امروزی است، آموزش طلاب در این زمینه را مهم می دانیم و قطعاً مردم به سمت طلاب آشنا به مباحث روز گرایش بیشتری دارند.


مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: سعی می کنیم علاوه بر راه اندازی دفتر خبرگزاری حوزه در استان کردستان به برگزاری دوره های سواد رسانه ای برای طلاب این استان، اقدام کنیم تا شاهد آثار آن باشیم.


وی با اشاره به اینکه کارکردهای اجتماعی طلاب باید در بعد رسانه ای بازنشر یابند، افزود: در طول دوران شیوع کرونا مشاوران حوزوی با حضور در بیمارستان های استان کردستان به کاهش استرس و نگرانی های بیماران و خانواده های آنان پرداختند که در رسانه حوزه نیز انتشار  خوبی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha