جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دولت سیزدهم نگاه بسیار ویژه ای به سلامت دارد و نمونه آن را می توان وارد کردن چندین میلیون واکس کرونا عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امیدواریم در این روزهای بسیار سختی که تجربه می کنیم لطف خداوند و رسول اکرم (ص) شامل همه ما گردد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم و بی شک خانواده های نیازمندی هستند که برای تامین نیازهای فرزندان خود همانند لوازم التحریر و... سخت در مضیقه قرار دارند، لذا به عنوان یک مسلمان شایسته نیست که برادر دینی ما در این روزها در سختی باشد و فرزندان این مملکت به خاطر فقر از تحصیل محروم شوند.

ماموستا رستمی در ادامه با انتقاد از وضعیت نامطلوب آب شرب شهر سنندج، اظهار کرد: متاسفانه شاهد کاهش استانداردهای آب شرب شهر سنندج هستیم و این موضوع سلامت مردم را تهدید می کند.

امام جمعه سنندج گفت: از مسئولان مربوطه درخواست داریم که هرچه سریعتر مشکل آب سنندج را برطرف کنند تا نگرانی های مردم در این باره برطرف شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه بسیار ویژه ای به بحث سلامت دارد و نمونه آن را می توان وارد کردن چندین میلیون واکس کرونا عنوان کرد.

این عالم اهل سنت با انتقاد از مدیرانی که خود را پاسخگوی مردم نمی دانند، گفت: متاسفانه دیده می شود که برخی از مسئولان خود را نسبت به پاسخگویی به مردم مبرا می دانند که این امر در شأن نظام و حکومت اسلامی نیست.

ماموستا رستمی اظهار کرد: دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فانی و گذراست، لذا نباید مسلمان و مومن واقعی بدان دل ببندد، باید برای آخرت خود توشعه نیک و خیر جمع کنیم زیرا مال دنیا رفتنی و فناپذیر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha