جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد حسن رستمیان،

حوزه/ امام جمعه دامغان با بیان اینکه غرب در بحث انرژی هسته‌ای به دنبال تنش رسانه‌ای نباشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که به دنبال فناوری هسته‌ای است نه سلاح هسته‌ای.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، در خطبه‌های آخرین نماز جمعه شهریورماه ۱۴۰۰ دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به سفر هفته گذشته مدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران و دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، بیان کرد: برخورد دوگانه غرب به ویژه مدیرکل آژانس در قبال انرژی هسته‌ای ایران را قبول نداریم.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال تنش رسانه‌ای نباشد و جمهوری اسلامی ایران فناوری هسته‌ای است و نه سلاح هسته‌ای، افزود: دولت سیزدهم تمایل به ماندن در برجام به هر قیمتی ندارد لذا معتقد هستیم که فضای دولت و مجلس شورای اسلامی هر دو نهاد انقلابی است و یک فضای جدید به وجود آمده است و در بحث انرژی هسته‌ای زیر بار مذاکرات فرسایشی نمی‌روند.

دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی

امام جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ما هرچه از لحاظ زمان از دفاع مقدس دور می‌شویم به لحاظ معرفت به دفاع مقدس نزدیک می‌شویم لیکن باید گفت اگر هفته دفاع مقدس فراموش شود دشمن به میدان می‌آید ولذا باید بکوشیم نسل جوان را با دفاع مقدس آشنا کنیم چرا که دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی محسوب می‌شود.

رستمیان به حوزه علمیه خواهران دامغان اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از حوزه‌های علمیه برتر کشور است و از بدو تأسیس تاکنون ۷۰۰ دانش آموخته و فارغ التحصیل دارد که امروزه بر حسب ضرورت در دستگاه‌های اجرایی و به امر تبلیغ فرهنگ دینی فعالیت دارند.

وی گفت: حوزه علمیه خواهران دامغان در بحث موفقیت‌های علمی جزو ۱۰ حوزه علمیه برتر کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha