پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ساغرچی

حوزه/ رئیس سازمان حج و زیارت همدان با تاکید بر اینکه وضعیت سلامت متقاضیان اعزام به سفر اربعین و اطلاعات دریافت تزریق هر دو دز واکسن از وزارت بهداشت استعلام می‌شود، گفت: ارائه نتیجه آزمایش منفی پی سی آر به مدت ۷۲ ساعت قبل از اعزام الزامی بوده و افراد قبل از اعزام باید این تست را انجام بدهند.

محسن ساغرچی رئیس سازمان حج و زیارت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اینکه ستاد اربعین ستادی مردمی است و سازمان حج و زیارت یک عضو از ده عضو این ستاد است، اظهار داشت: سهمیه همدان در مراسم اربعین امسال به دلیل شرایط کرونایی، ۶۵۰ نفر است که تا کنون ۶۰۰  نفر ثبت نام آنها قطعی شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اعزامی استان همدان به مراسم پیاده روی اربعین قبل از کرونا، ۷۰ هزار نفر بود، گفت: تا امروز ۴۰۰ گذرنامه تحویل دفاتر زیارتی شده است و زائران می‌توانند پس از اخذ گذرنامه عازم کربلای معلی شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان با تاکید بر اینکه وضعیت سلامت متقاضیان و اطلاعات دریافت تزریق هر دو دز واکسن از وزارت بهداشت استعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: ارائه نتیجه آزمایش منفی پی سی آر به مدت ۷۲ ساعت قبل از اعزام الزامی بوده و افراد قبل از اعزام باید این تست را انجام بدهند.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت حق بیمه توسط زائران، مطرح کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا، مبلغ پرداختی حق بیمه ۱۵ هزار تومان بود که در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا این مبلغ به ۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha