شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حلقه وصل

حوزه/ فراخوان مقاله نویسی با محوریت نقش اربعین در دفاع مقدس با عنوان «حلقه وصل» ویژه اساتید و طلاب سراسر کشور از سوی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین سالار شهیدان فراخوان مقاله نویسی با محوریت نقش اربعین در دفاع مقدس با عنوان «حلقه وصل» ویژه اساتید و طلاب سراسر کشور از سوی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اعلام شد.

محورهای علمی و پژوهشی این فراخوان شامل « نقش و تأثیر نهضت اربعین در خلق پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت»، « نقش و تأثیر پیاده‌ روی اربعین در اتحاد گروه‌های مقاومت اسلامی»، « اصول اعتقادی رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی»، « نقش ادعیه و توسلات رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی»، « اربعین و مهدویت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی»، « تاثیر اربعین حسینی بر مجاهدین جهان اسلام»، « تاثیر آموزه‌های عاشورا و اربعین در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی» و « بررسی تاثیر الگوهای فکری و رفتاری کربلا، روز عاشورا و اربعین در عملکرد رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی» می‌شود.

« بررسی شعارها و استعاره‌های به کار رفته در کربلا، روز عاشورا و اربعین و تأثیر آن بر هویّت‌سازی رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی»، « دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد توسلات به اهل بیت (ع) در دوران دفاع مقدس »، « اربعین حسینی و دفاع مقدس»، « وجه تشابه‌های اربعین حسینی و دفاع مقدس»، « نهضت عاشورا و جلوه‌های تجلی آن در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی» و « دفاع مقدس و امتداد حماسه حسینی» از دیگر محورهای این فراخوان است.

مهلت ارسال آثار تا یک آذر ماه سال است و شیوه‌ تدوین مقاله‌های ارسالی بر اساس رعایت ساختار مقاله یعنی دربردارنده عنوان، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، متن، نتیجه‌گیری و فهرست منابع عنوان شده است.

همچنین تأکید بر نگارش چکیده در حد ۱۵۰ الی ۲۰۰ کلمه و کلیدواژه‌ها بین سه تا پنج کلمه ، استفاده از کاغذ A۴ در محیط WORD، استفاده از قلم نازنین ۱۴ در ۱۵ الی ۳۰ صفحه تایپ شده صورت گرفته است.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند مقاله چاپ شده به همراه سی دی حاوی فایل PDF  و WORD مقاله را به نشانی تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان شهید جواد سرافراز، کوچه شهید افشین حق پرست ( کوچه شماره ۹ )، پلاک ۳۳، کد پستی ۱۵۸۷۶۹۳۶۱۳ ارسال کرده یا به نشانی قم، میدان مفید، ابتدای خیابان شهید آوینی، موزه دفاع مقدس، مرکز قم با شماره تماس ۳۳۵۵۴۲۱۵- ۰۲۵ و دورنگار ۲۵۳۳۵۵۴۲۱ ارسال کنند یا در مراکز استان‌های کشور به بخش نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس واقع در اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها ارائه دهند.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند فایل PDF  و WORD مقاله خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره‌های « ۰۹۳۷۳۷۹۶۳۵۵» یا « ۰۹۱۱۶۷۸۱۱۷۸» ارسال کنند.

مقالات برگزیده در مجله پرچمداران انقلاب به چاپ می‌رسد و به نفرات برتر هدایای نقدی و غیر نقدی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های « ۰۹۱۱۶۷۸۱۱۷۸ »، « ۰۹۳۷۳۷۹۶۳۵۵ » و « ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۵ » تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد حسین IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    0 0
    سلم علیکم و رحمه الله مقالات برگزیده فراخوان مقاله‌نویسی «حلقه وصل» با محوریت نقش اربعین در دفاع مقدس را کجا میتوان مشاهده نمود باتشکر