جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز رسانه ای صف

حوزه/ حجت‌الاسلام امینی موحد گفت: مرکز رسانه‌ای صف با بهره‌گیری از ظرفیت طلاب هنرمند، برای اربعین حسینی و همچنین هفته دفاع مقدس، بیش از ۶۵ برنامه تلویزیونی را برای پخش در شبکه‌های ملی صداوسیما آماده کرده است.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر مرکز رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تولیدات رسانه‌ای این مرکز در ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: مرکز رسانه‌ای صف با بهره‌گیری از ظرفیت طلاب هنرمند، برای اربعین حسینی و همچنین هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی را آماده کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ برنامه برای این دو مناسبت آماده به پخش است، گفت: فصل چهارم برنامه موکب جهت پخش از شبکه خوزستان در ۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده به انتشار است.

حجت‌الاسلام امینی موحد، گفت: ویژه‌برنامه به تو از دور سلام در قالب مجله ترکیبی ۵۰ دقیقه‌ای در ۵ قسمت برای شبکه ۱ تدارک دیده شده است.

مدیر مرکز رسانه‌ای صف، بیان کرد: همچنین تصویربرداری فصل دوم "روایت طف" در ۸ قسمت آماده شده که إن‌شاءالله به‌زودی روی آنتن خواهد رفت.

وی در پایان گفت: فصل ششم ویژه‌برنامه ۲ خط روزه نیز به میزبانی شاعران آیینی خوزستان آماده شده که روی آنتن صداوسیما می‌رود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha