جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیسی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان فارس از رئیس جمهور به خاطر افتخار به حوزوی و طلبه بودن در هنگام دریافت دکترای افتخاری دانشگاه تاجیکستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس، با ارسال نامه ای، از رئیس جمهور به خاطر افتخار به حوزوی و طلبه بودن در هنگام دریافت دکترای افتخاری دانشگاه تاجیکستان تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی دامت توفیقاته

سلام علیکم

حرکت شایسته شما در پذیرش دکترای افتخاری دانشگاه تاجیکستان، سیاست ورزی ادیبانه شاگردان امام صادق علیه السلام را به تصویر کشید و در عین حال افتخار به عنوان طلبگی و حوزوی نیز نشانه اصالت، آزادگی و گرفتار نشدن در موج سازی های رسانه ای و سوت و کف های روشنفکرنمایانه بود.

حوزه های علمیه در طول تاریخ هزار ساله خود همواره مهد دانش، حکمت و معرفت بوده اند و بسیاری از علوم امروز در دانشگاه های جهان از سرچشمه جوشان حوزه های علمیه بهره مند بوده اند.

مطمئنا این حرکت شما در پاسداشت هویت طلبگی از کارهایی بود که در تاریخ حوزه های علمیه ماندگار شد و نام نیک شما را در کنار خدماتی که به مردم و کشور آغاز کرده اید ماندگار خواهد کرد.

وفقکم الله و ایانا فی مرضاته

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

گفتنی است،

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی  هنگام دریافت دکترای افتخاری دانشگاه ملی تاجیکستان، ضمن تشکر از رئیس و اساتید این دانشگاه گفت: از آقای رئیس محترم دانشگاه تقدیر و تشکر می کنم. البته جایگاه طلبگی و حوزوی برای من افتخاری بزرگی است. محبت شما برایم بسیار ارزشمند و ذی قیمت است، اما عنوان طلبگی ام بر همه عناوین می چربد که من یک طلبه حوزه علمیه باشم ان شاءالله.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha